|
PUNK FORUM Forum Punkowe |
|
Kultura & Sztuka - Filmy ukochane - forumowy ranking
xkrzysiekx - Sob 15 Lis, 2008
wspanialy top! "Trylogia dolara", "Pewnego razu...", "Ojciec chrzestny"...same wspanialosci!
Anonymous - Sob 15 Lis, 2008
Underwold, tylko mnie kochaj, Romeo i Julia-musical Stokłosy i Józefowicza,XXX2, next, skazany na bluesa, Blade, Desperado...
Kaczma - Sob 15 Lis, 2008
Devotka napisał/a: | 11. Fanatyk |
pomijajac to ze napisalas go dwa razy to
uwazam ze film nic specjalnego. fajny byl ndo momentu kiedy pojawil sie ten watek ze sam jest zydem a klepie innych zydow i sam dalej sie mogli itp itd .a co najgorsza jak na sam koniec filmu trafia do piekla tzn ponosi ta swoja kare to mnie juz wogole dobil ale to tylko moje zdanie:) poza tym duzo dobrych filmow jak
Devotka napisał/a: | 6. Żywot Briana |
Cytat: | 4. Ojciec Chrzestny I,II |
Devotka napisał/a: | 10. Requiem dla snu |
Cytat: | 25. Mechaniczna Pomarańcza |
Cytat: | 54. Cześć, Tereska |
itp itd
nie wiem czy to wogole ma sens co pisze bo troche jestem pijany i poprawiam tego posta ciagle;p
Dev - Nie 16 Lis, 2008
xkrzysiekx napisał/a: | wspanialy top! "Trylogia dolara", "Pewnego razu...", "Ojciec chrzestny"...same wspanialosci! |
gust filmowy nam się zgadza
Kaczma, co do Fanatyka, to większość moich kolegów lubi ten film, dopóki Danny leje Żydów, Czarnych i ma hejta w oczach. Taka męska mentalność...
Kaczma - Nie 16 Lis, 2008
moze...
xkrzysiekx - Nie 16 Lis, 2008
Devotka napisał/a: | xkrzysiekx napisał/a: | wspanialy top! "Trylogia dolara", "Pewnego razu...", "Ojciec chrzestny"...same wspanialosci! |
gust filmowy nam się zgadza
Kaczma, co do Fanatyka, to większość moich kolegów lubi ten film, dopóki Danny leje Żydów, Czarnych i ma hejta w oczach. Taka męska mentalność... |
dziwnych masz kolegow...za to gust filmowy -> rewelacyjny
xkrzysiekx - Nie 16 Lis, 2008
Lidka napisał/a: | Underwold, tylko mnie kochaj, Romeo i Julia-musical Stokłosy i Józefowicza,XXX2, next, skazany na bluesa, Blade, Desperado... |
z tej listy to w sumie tylko "Desperado" lubie, ale do listy "ukochanych" chyba bym nie wrzucil
EDIT: dev - ALIEN to jednak QUADRILOGY - jest jeszcze "Obcy-przebudzenie", bez Predatora
Anonymous - Nie 16 Lis, 2008
Kazdy ma swoje upodobania Krzysiu
xkrzysiekx - Nie 16 Lis, 2008
Lidka napisał/a: | Kazdy ma swoje upodobania Krzysiu |
no pewnie aczkolwiek uznanie za "ukochane" filmow, ktore ledwo co zeszły z afisza nie świadczy najlepiej o filmowych horyzontach..
Anonymous - Nie 16 Lis, 2008
Ach,ach:) dobra: ze staroci: chłopaki nie płaczą, poranek kojota, Vanila Sky, Matrix, Gwiezdne wojny , bondy, Indiana Jones, Mad Max, niebepieczny transport, transporter...
Dev - Nie 16 Lis, 2008
xkrzysiekx napisał/a: | EDIT: dev - ALIEN to jednak QUADRILOGY - jest jeszcze "Obcy-przebudzenie", bez Predatora |
no jasne, że tak, Przebudzenie, jakkolwiek najsłabsza dla mnie część, również cenię. Dla mnie każda kolejna część była słabsza od poprzedniej, ale patrząc na całość, dla mnie to absolutna klasyka sf-horroru, każdą część widziałam po kilka razy
heroina - Nie 16 Lis, 2008
Devotka napisał/a: | dla mnie to absolutna klasyka sf-horroru, każdą część widziałam po kilka razy |
mam tak samo jak Ty...
xkrzysiekx - Nie 16 Lis, 2008
Devotka napisał/a: | xkrzysiekx napisał/a: | EDIT: dev - ALIEN to jednak QUADRILOGY - jest jeszcze "Obcy-przebudzenie", bez Predatora |
no jasne, że tak, Przebudzenie, jakkolwiek najsłabsza dla mnie część, również cenię. Dla mnie każda kolejna część była słabsza od poprzedniej, ale patrząc na całość, dla mnie to absolutna klasyka sf-horroru, każdą część widziałam po kilka razy |
proste ze jasne! kanon i klasyka, nadal swieza i pachnaca:)
Ambroży Predator - Pon 17 Lis, 2008
studiuję ten temat i jestem pełen podziwu. czegoż tu nie ma! błyskotliwe komedyjki "Chłopaki nie płaczą" czy "E=mc2" (dziw że "Yyyrek..." się nie załapał), największe gnioty polskiego kina jak "Młode Wilki" (po cóż wywołujecie to z zasłużonej niepamięci?), arcydzieła takiej klasy jak "Eurotrip" czy "Głupi i głupszy"
do tego "Matrix" jak i "Co gryzie Gilberta Grape'a", robią u forumowiczów za, cytuję, "starocie" (taki "Taxi Driver" w tym kontekście to pewnie sztuka z epoki kamienia łupanego).
ludzie opamiętajcie się
Zwierz@k - Pon 17 Lis, 2008
Ambroży Predator napisał/a: | "Yyyrek..." |
o kurwa, pamiętam ten film... to dopiero była żenada, chociaż "gulczas, a jak myślisz" też bł niczego sobie....
Mecenas - Pon 17 Lis, 2008
kiedys zapisywałem sobie w kajeciku filmy które na mnie zrobiły wrazenie, przestałem zapisywac tak koło 13 roku życia
Blekit - Pon 17 Lis, 2008
gratuluję i życzę kolejnych sukcesów
Pazzo - Wto 09 Gru, 2008
Ambroży Predator napisał/a: | studiuję ten temat i jestem pełen podziwu. czegoż tu nie ma! błyskotliwe komedyjki "Chłopaki nie płaczą" czy "E=mc2" (dziw że "Yyyrek..." się nie załapał), największe gnioty polskiego kina jak "Młode Wilki" (po cóż wywołujecie to z zasłużonej niepamięci?), arcydzieła takiej klasy jak "Eurotrip" czy "Głupi i głupszy"
|
Te "błyskotliwe komedyjki" jak to nazwałeś nie są po to aby nieśc jakiś przekaz czy dawać dużo do myślenia i zastanawiać sie nad sensem życia po ich obejrzeniu. Mają zupełnie inną rolę: rozśmieszyć, pomóc rozlużnić się, odprężyć, dać odpocząć od codzienności i trosk. Wszystkie te filmy spełniają tą rolę znakomicie. Taka rozrywka, która nic nie wymaga. Dlatego "Yyyrek sie nie załapał" choć jestem pełen podziwu, że zapadł w Twojej pamięci Ale każdy lubi inną rozrywkę i ogląda inne filmy, kótre pozwalają mu odpocząć psychicznie.
Dziadkowa - Pon 06 Kwi, 2009
Kapuśniaczek
Skrzydełko czy nóżka?
To ja, złodziej
Wożonko
Lot nad kukułczym gniazdem
Podziemny krąg
9 kompania
Żywot Braiana
Amelia
Leon zawodowiec
TAXI II
Zielona mila
ania bez domu - Pon 06 Kwi, 2009
xkrzysiekx napisał/a: |
no pewnie aczkolwiek uznanie za "ukochane" filmow, ktore ledwo co zeszły z afisza nie świadczy najlepiej o filmowych horyzontach.. |
Dlaczego?
Jeśli film jest nowy to znaczy że nie może być dobry?
rudyryjek - Wto 10 Lis, 2009
hmmm ostatnio widziałam bekart wojny Tarantino- wymiata:) ogolnie twórczosc Tarantino i Rodrigueza mnie zachwyca;p
Kaczma - Śro 11 Lis, 2009
mnie rowniez
poza death proofem ktory jest wybitnie slaby dla mnie...
rudyryjek - Czw 12 Lis, 2009
no ja tego nie widziałam, moze kiedys obejrze
BadMotherfucker - Sob 14 Lis, 2009
1. Fight Club
2. Pulp Fiction
3. Fear and Loathing in Las Vegas
kubarockman - Sob 14 Lis, 2009
1. Jay & Silent Bob: Strikeback
|
|